چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
تصاویر / آئین گرامیداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان  قزوین

حوزه/ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اقدامات دولت سیزدهم در توسعه و پیشرفت زندگی مردم ماندگار خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و همراهان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با یک دیپلماسی قوی توانست ایران با عضویت در سازمان بین المللی شانگهای و بریکس از انزوا خارج شود که کار ارزشمندی بود.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه خاطرنشان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خالصانه در خدمت مردم بود و سرانجام جان خود را در راه خدمت به ملت نثار کرد و به آرزوی خود رسید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: نبود شهید رئیسی ضایعه جبران ناپذیری برای ملت ما محسوب می شود و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع بیانگر قدردانی ملت از یک خدمتگزار واقعی بود.

وی ادامه داد: ساده زیستی، اخلاص، عقلانیت، خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی زبانزد بود و ایشان یک الگوی حکمرانی را ارائه کرد که باید الگوبرداری شود.

وی ولایتمداری را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی دانست و اظهار داشت: شهید رئیسی یک ولایتمدار واقعی بود و نظر رهبری را در تصمیم گیری ها ملاک کار می دانست، رئیس جمهور شهید در سفرهای استانی از محروم ترین مناطق دیدن می کرد و با حضور در میان محرومان برای حل مشکلات دستور اکید می داد و پیگیری جدی مطالبات مردمی بود.

وی اظهار کرد: ۲۴ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمان ایشان عملیاتی شد و ایشان در استفاده از نخبگان علمی کشور در تصمیم گیری ها تاکید داشت و در طول سه سال ریاست دولت، مشکل ۲۰۰ نخبه علمی را حل کرد و این افراد جذب هیئت های علمی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در حالی که بالاترین مقام اجرایی کشور بود اما با تواضع رفتار می کرد و هرگز به حاشیه نرفت و اخلاق را فراموش نکرد و با عزت جان به جان آفرین تقدیم کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اقدامات دولت سیزدهم در توسعه و پیشرفت زندگی مردم ماندگار خواهند ماند، چرا که کاهش تورم از ۶۰ به ۴۰ درصد، صدور ۵ میلیون بیمه سلامت طی سه سال، حل مشکل آب بسیاری از استان‌های کشور، افزایش ۲۲ درصدی صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی و فروش نفت از اقدامات اثرگذار دولت و آقای رئیسی بود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha